mandag den 26. januar 2009

Kære allle idet vi kalder det danske folk - avec placir

Kære allle idet vi kalder det danske folk – tag en skål for jer selv og den der starved siden sidebn af jer for det er en bade og itusation der forudser alles tilstede værelse og deltagelserDer kommer til at ske forandring – det stiller jeg mit liv om garanti for – og dermedd til fordel for søn - hans fremtidsdrøme og ærlige engegement I en hel verden med plads til danmark – skål.Det er da jeg har stillet dette forslag – og der I 14 år ikke har været en person der har reageret tydeligt for mig at det er for slag stiller der som udgangspunkt bliver valgt dad et kan undersøges og forhåbentligt dokumenteres I forhold til den lov og til dels orden der hersker her til land – for ikke at nævne at der er fugle derv ed besked om det du ikke selv ved.Sende en fugl til Newa York med en ørn I næbet for at stille vores ypperligste repræsentatat for for vores samlede bidrag til meneskelig udvikling som en kontinuerlig historisk dokumenteret genstand for – lige et øjeblik jeg hører I mit indre stemme at der skal dbringes en skål for freed – altså ham med flagslangen!Jeg har før henvendt om tiltag til forbedringer af eks. Krydet I larsbjørnstræde studie stræde om et design a la et skakbræt I same ånd somkryds x I New York.Jeg henvender mig da jeg gerne vil gører opmærksom på at jeg på tegnebrædtet med at forbedre I værkstedsform en www.kmxkarts.com, com er en trike som jeg ser som et af de svar ederkan gives på løsningen af trafikale problemfelter I CPH. Efter eandet godt initiativ af tredje høring om trafik og byplaner I jeres designhs er det derfor om muligt interessant at hører om der er tilslutning eller en form for opbakning til noget af ovenstående eller som praktisk udgangspunkt til at vælge en KMX X-class som repræsentatant for godt design eller kigge p den historiske danske version www.leitra.dkMed pidalerne I for sædet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar