mandag den 26. januar 2009

krot resumé - resumé rapido.

Kort resumé

Der er folkeafstemning med efterfælgende uroligheder – i den anledning skriver jeg til Dronningen Politiken, information og Ekstra Bladet.

Ordlyden går omtrent som følger.: ” Jeg Foreslår Kongevalg, da det er uforenelig med en Præsident samtidt med at vi i Danmark er underlagt et folkestyre, der har som forudsætning at der er en monark som overhoved i en Protenstansk trosretning der bekender sig til den Preussiske Augustiborgsk Trosbekandelse”

Jeg puplicere indlæg hvor det er muligt uden sammenhæng med Bloggen Emne eksempelvis under Anders Fogh Rasmussen eller andre. Jeg har stillet en mail til Folketingsgruppen under Enhedslisten da disse har en anden forudsætning om At leve i en stat uden Monark. Statsminsteren er og også direkte blevet orienteret.

Jeg ser ikke Danmark som en del af en Republik underlagt en Præsident under EU-regi. Derfor muligvis vores forbehold.

Jeg henvender mig til DR2 med henblik på at få opmærksomhed til ovenstående indlæg i en debat, der skal tage stilling til spørgsmålet på en sorber og til tider provokerende måde – men i sandhedens tjenest. Uden at have patent på sandheden, men kun en viden om at den eksistere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar